Andante mini biszkopty - jak w domu!

Już 4 listopada rusza kampania promująca naszą tegoroczną nowość, czyli Andante mini biszkopty. Pierwsze miesiące obecności na polskim rynku to bez wątpienia ogromny sukces, więc czas pokazać się szerzej! 

Prosty skład produktu i brak sztucznych dodatków zyskały aprobatę polskich konsumentów i po 9 miesiącach obecności na rynku możemy pochwalić się 2. pozycją w sprzedaży w kategorii suchych biszkoptów (sprzedaż woluemnowa po SKU, Nielsen, wrzesień 2019). To dowód na to, że Polacy szukają prostych produktów, bez zbędnych sztucznych dodatków, przygotowanych ze składników dostępnych w każdym domu. 

Listopadowa kampania obejmuje spot 15 sekundowy, który będzie można zobaczyć w stacjach TVN i Polsat oraz stacjach tematycznych. Dodatkowym wsparciem kampanii jest kampania online: TVN Player, Polsat Media oraz YouTube, kampania display na Facebooku oraz w aplikacjach z gazetkami promocyjnymi: Blix i Moja Gazetka. Ponadto o zaangażowanie użytkowników social media zadbają influencerzy i blogerzy parentingowi, których marka Andante zaprosiła do współpracy.

Wraz z kampanią postanowiliśmy wprowadzić na rynek dodatkowy format produktu, który pozwoli jeszcze lepiej wpisać się w potrzeby i styl życia współczesnego konsumenta, czyli Andante mini biszkopty multipack. To 210 g paczka zawierająca w sobie 6 mini paczuszek 35 g z produktem Andante. Idealne na wycieczkę, do pracy czy po prostu do chrupnięcia w drodze. 

 

Strona www Andante mini